אבא בלאגן

על סיכונים, ביטוחים וסייל של זארה

השארת תגובה

מעשה שהיה כך היה: לפני כשבועיים אחד הילדים של חבר שלי אושפז בבית חולים בעקבות סיבוך של דלקת ריאות, אז כאשר הוא בא אלי לפני כמה ימים ואמר בחיוך "עשיתי לו ביטוח", ישר צחקתי עליו ואמרתי לו שעדיף מאוחר מלעולם לא.
תתארו לכם את ההבעה על הפנים שלי כשהחבר הסתכל עלי ואמר: "כן, העדפתי לבטח אותו שאם בטעות הוא יפול על הרצפה ויישבר, אוכל לישון בשקט בידיעה שהפלאפון שלי מבוטח".

'Noooooooo! Please don't kill my phone!'

אתם בטח צוחקים עכשיו, אבל לכמה מאיתנו יש ביטוח לסמארטפון ולכמה מאיתנו יש ביטוח חיים או בריאות לילדים שלנו? ואני אשאל את זה גם בצורה אחרת, האם אנחנו משקיעים את אותה כמות הזמן במחשבה על ביטוח בריאות לילדים שלנו כמו שאנחנו משקיעים מחשבה באם לעשות או לא ביטוח לסמארטפון?

לבטח או לא לבטח, זאת השאלה

אני והדוקטור ישבנו לא מזמן ועברנו על ההוצאות הכספיות שלנו כדי לבדוק כמה אנחנו הוציאה החודש. תוך כדי הבדיקה וההסברים שהדוקטור סיפקה להם ("אבל המגפיים היו בהנחה!"), נתקלתי בהוצאות על ביטוחים שלא זכרתי שעשיתי.
כששאלתי את הדוקטור על העניין, היא אמרה כבדרך אגב שעשתה לנו ביטוח בריאות וגם ביטוח חיים בשווי מיליון שקל (אתם לא רוצים לדעת אילו מחשבות עברו לי בראש באותו רגע).
התגובה הראשונית שלי הייתה להגיד לה שזה בזבוז של כסף ושחבל עליו, אבל הדוקטור ישבה והסבירה לי את החשיבות של העניין (במיוחד לאור הדברים שאני עושה עם הצוציקית והסיכונים בכך).

אני חושב שיצאתי פה קצת מפחיד, אבל הדוקטור טוענת שיצאתי הרבה

אני חושב שיצאתי פה קצת מפחיד, אבל הדוקטור טוענת שיצאתי הרבה

ובאמת כשחושבים על זה מבינים שיש היגיון בלעשות להם ביטוח, הרי אנחנו עושים ביטוח לרכב ולסמארטפון, אז למה שהדבר היקר לנו יותר מכל לא יהיה מבוטח גם?
אני בכל אופן השתכנעתי והסכמתי (כלומר הדוקטור הסכימה לי להסכים) שנשאיר את הביטוחים כמו שהם. זה חשוב, זה יעיל ובינינו- בכל מקרה את הכסף הזה אנחנו תוציא על הסייל החדש של זארה.
ונקודה אחרונה לגבי ביטוח רכב…למרות שלכולנו יש ביטוח לרכב, עדיין אף אחד מאיתנו לא רוצה להגיע למצב שבאמת נצטרך להשתמש בו ולכן בפעם הראשונה אני חושף פה בפניכם שיטה חדשה שתפחית את הסיכוי לתאונות!

מומלץ לנסות גם בבית

מומלץ לנסות גם בבית

כתיבת תגובה