אבא בלאגן

מחאת החיתולים

השארת תגובה

נתחיל מזה שאני שמח להגיד שאחרי שבוע וחצי של גמילה, הצוציקית גמולה. כלומר, לא גמולה גמולה אבל גמולה- היא עדיין ישנה עם חיתול בלילה אבל חוץ מזה (טפו טפו טפו, מלח מים, שום פלפל ושמן זית) היא כמעט ולא מפספסת. כמובן שכל עניין ההצלחה עם הגמילה משמח אותי (פותח פה *כזה* גדול לשטן), אבל לא רק מהסיבה המובנת. סיבה נוספת שבגללה זה משמח אותי היא שמעכשיו כאשר אנחנו יוצאים לטייל, לא אצטרך להתרוצץ ולחפש מקומות שבהם אני יכול לחתל אותה.

הבעיה

אני יודע שכבר דיברתי איתכם על זה, אז אני מבטיח שהפעם זה יהיה קצר (כאילו מישהו כמוני עם בעיות קשב וריכוז מסוגל לכתוב משהו ארוך).
אני לא מצליח להבין איך במדינת ישראל בונים קניונים במיליוני שקלים, אבל לא לוקחים בחשבון שלא רק האמא מחתלת את הילדים אלא גם האבא?
תגידו לי אתם, מה אבא במדינת ישראל אמור לעשות כשהוא צריך לחתל את הילד שלו אבל נתקל בשלט הבא

חדר החתלה לנשים בלבד

צילם: עמרי אמבר חלפין

במצב כזה יש לו 2 אפשרויות: או להיכנס ולהסתכן שיצעקו עליו ויקראו לו סוטה, או לוותר ולחפש מקום אחר לחתל את הילד שלו!
כמו שאתם בטח זוכרים, אני כבר הבטחתי לכם שבפעם הבאה שאגיע למקום שיש בו משטח החתלה רק בשירותי נשים, אני אכנס לשם בראש מורם (זה רק ביטוי, תירגעו), אחתל את נויה ואצלם סלפי. למזלי (או למזלם של הנשים באותו חדר), זה עדיין לא קרה.
ועוד נקודה למחשבה, כאשר משטחי ההחתלה ממוקמים בעיקר בשירותי נשים, זה אומר משהו על המין הנשי לא פחתו מעל המין הגברי. בסופו של דבר, כולנו נפגעים מהעניין.

הפתרון

יש כל כך הרבה פתרונות שזה מדהים איך עדיין יש מקומות שחושבים שאנחנו בשנות ה60 ולא מיישמים אותם:
אפשר לשים משטח החתלה מחוץ לשירותים, אפשר לשים משטח החתלה בתוך שירותי הנכים, אפשר לעשות שירותי משפחה (כן, יש דבר כזה), אפשר לשים משטח החתלה גם בשירותי גברים וגם בשירותי נשים ועוד ועוד ועוד.

משטח החתלה בשירותי הנכים במוזס (הכשר) בסינמה סיטי בירושלים

משטח החתלה בשירותי הנכים במוזס (הכשר) בסינמה סיטי בירושלים

קריאה לפעולה

אני מזמין אתכם לרשום לי בתגובות (מוזמנים לצרף גם תמונות שצילמתם) שמות של מקומות שמשטח ההחתלה שלהם לא נגיש לגברים. אני מבטיח לפנות לכל אחד מהמקומות מהאלה בדרישה לתקן את המצב!
בנוסף, אתם יותר ממוזמנים להפיץ את זה בכל מקום שבו תוכלו עם ההאשטאג  #מחאתהחיתולים

נקודה לסיום- כמו שכבר אמרתי לכם בהתחלה, לשמחתי אני כבר לא צריך לדאוג באופן אישי ממקומות שלא מנגישים לאבות משטחי החתלה, לפחות לא עד שיבוא הילד הבא (ולא אמא, אנחנו לא בהריון). כיום אם הצוציקית צריכה לשירותים באמצע הקניון אני פשוט הולך איתה לשירותים של הגברים. אה, של הנשים. אה, של הגברים, אה…שיט.

כתיבת תגובה