אבא בלאגן

על לידות, הפלות וקנאה מוזרה

3 תגובות

אני מקנא בדוקטור.
טכנית אני מקנא ב(כמעט) כל הנשים שמהלכות להן על פני כדור הארץ אבל בדוקטור אני מקנא באופן אישי. ולא, זה לא בגלל הקסם האישי שלה,היופי שלה או היכולות המדהימות שלה בתור אמא (טיפ לאבות לעתיד: תמיד זה זמן טוב להחמיא לנשים שלכם). אני מקנא בה בגלל שהיא יכולה להיות בהריון ואני לא.

אני יודע שזה אולי נשמע לכם מוזר אבל כשהדוקטור הייתה בהריון עם הצוציקית, הסתכלתי עליה והתמלאתי קנאה. ספציפית קינאתי בגלל שלא יכולתי להרגיש את הבעיטות והתזוזות של הצוציקית בבטן (לפחות לא כמו שהיא מרגישה אותן), אבל בגדול קינאתי בכל התהליך הזה שנקרא הריון. זאת נראית לי חוויה אדירה למרות החסרונות הבולטים שלה (וזה כולל את החור בגודל ראש של תינוק שנוצר שם למטה).

אני מניח שכולכם ראיתם או לפחות שמעתם על הסרט ג'וניור (ואם לא ראיתם אז אני ממליץ לכם לראות), בו מצליח ארנולד שוורצנגר להיכנס להריון
Junior poster
הסרט מעלה שאלה מעניינת: מה היה קורה אם גברים היו יכולים ללדת?
התשובה המשעשעת אומרת שהמין האנושי היה פשוט נכחד, אבל אני רוצה לחשוב שהיינו מסתדרים עם העניין ואפילו לומדים ליהנות ממנו.
השבוע קיבלנו בפרלמנט משימה לכתוב על הפלות. למרות שלא יצא לנו באופן אישי לחוות מקרה של הפלה (ואני מקווה שגם לא יצא), אני יכול רק להניח שהנושא הזה קשה וכואב עד מאוד למי שכן חווה אותו.
עוד לפני שנכנסנו להריון עם הצוציקית, עשינו בדיקות גנטיות כדי לבדוק אם יש בעיות עתידיות שכדאי שנדע עליהן. אני זוכר שתהיתי מה יקרה אם נגלה באמצע ההריון שיש בעיה עם העובר (לדוגמא שהוא ייולד עם תסמונת דאון). האם נפיל אותו או לא והאם הדוקטור תתייעץ עם רבנים בעקבות הבעיה ההלכתית שבדבר (אני רוצה לחשוב שלשתי השאלות הללו התשובה תהיה שלילית). כשאני חושב על זה היום, אני מגיע למסקנה שזה בעצם לא משנה מה אני חושב כי הדוקטור סוחבת את העובר ולכן ההחלטה היא שלה ב100%. כמובן שאני אביע את דעתי בעניין אבל אני לא יכול לכפות עליה שום דבר והכי הרבה שאני יכול לעשות זה פרצופים מאיימים/מבואסים/מאוכזבים (הקיפו את הפרצוף שמשפיע עליכם הכי הרבה).

כיום אני אבא פעיל. אני מעורב בגידול של הצוציקית, נהנה מכל רגע וההחלטות על החינוך שלה מתחלקות 50-50 ביני לבין הדוקטור, אבל כל עוד גברים לא יכולים להיכנס להריון, הם הופכים להיות אבות בפועל רק מרגע הלידה ולא שנייה אחת לפני! מקומם, מעצבן אבל זו האמת.
כל מה שנותר לי לעשות זה לקוות שהמדע יאפשר בקרוב לגברים ללדת ועדיף לפני שאני מזדקן, כי הדבר האחרון שאני רוצה זה ללדת בגיל 70 ואז אם מוצאים שן על הרצפה לא יודעים למי היא שייכת…

3 מחשבות על “על לידות, הפלות וקנאה מוזרה

  1. פינגבק: צריך שניים לטנגו (או להפלה) | על כוס קפה | The Cappuccino

  2. פינגבק: על לידות שקטות, קוצר זמן ואימונים קצרים | אבא בלאגן

  3. פינגבק: על לידות, קוצר זמן ואימונים קצרים | אבא בלאגן

כתיבת תגובה