אבא בלאגן

הילדה המהירה בעולם

3 תגובות

 

פלאש, טאז, המסיכה, רוד ראנר, ספידי גונזלס וסוניק. כל אלה דמויות שמה שמייחד אותן זה המהירות שלהן. התגובות של האנשים שאני אומר להם שקיים דבר יותר מהיר מהדמויות האלו מתחלקות לשתיים: או שהם מגחכים ואומרים לי שאני חי בסרט או שהם שואלים את עצמם "למי אכפת".
אם אתם שייכים לקבוצה השנייה, אני מרחם עליכם, באמת. לעומת זאת אם אתם שייכים לקבוצה הראשונה, אני רוצה להציג בפניכם את הדמות המהירה ביותר בעולם: הצוציקית.

מאז שהיא למדה ללכת (ואולי גם לפני), הצוציקית מתנהגת ממש כמו שד טזמני. כל פעם אחרי שהיא עוברת ליד משהו, זה נראה כאילו טורנדו עבר שם. בנוסף לכל זה, היא עושה את זה כל כך מהר שאי אפשר אפילו להאשים אותה כי אף אחד לא מצליח לתפוס אותה בשעת מעשה. הסיטואציה הבאה קרתה יותר מפעם אחת:
חמותי: "אליסף , נויה יצאה עכשיו מהחדר והיא בדרך אליך למטבח, בסדר?"
אני: "מה זאת אומרת יצאה עכשיו? היא כבר 5 דקות משחקת לידי!"
הדוקטור: " איך היא משחקת לידך? היא נמצאת כאן בסלון לידי כבר יותר מ10 דקות!"

super baby

super baby

אתם מבינים מה הבעיה? עכשיו, בעיקרון לא הייתה לי בעיה עם זה שהצוציקית מתנהגת כמו הודיני, אבל כשכל 10 דקות אני שומע רעש של משהו נופל/נשבר/נתלש, זה הופך להיות קצת בעיה. תוסיפו לזה את העובדה שבין החדרים בבית של ההורים של הדוקטור (שם אנחנו גרים להזכירכם) לבין הסלון מפרידים כמה מדרגות ואת העובדה שלצוציקית פשוט אין פחד מכלום: לא ממדרגות, לא מדלתות שנטרקות ולא מניסיון לעבור דרך קירות ואתם יכולים להבין את הבעיה שלי עם זה שהצוציקית מתרוצצת בסבבה לה כאילו יש לה 9 נשמות. בנוסף לכל זה, אני יכול להישבע לכם שפעם אחת ראיתי אותה עושה פליק-פלאק כפול ובורג עם סלטה לאחור!
אז אחרי שראיתי את היכולות של הצוציקית, הגעתי להחלטה מושכלת שאני רוצה שהיא תגדל עם כל האיברים שלמים (כזה אני, הורה אחראי) והתחלתי לחפש דרכים להפוך את הבית לבטיחותי יותר. שלא תבינו אותי לא נכון, אני כן בעד הדעה שילדים צריכים גם ליפול כדי ללמוד וזה לא נורא אם הם מקבלים מכה מקיר שנתקעו בו, אבל מצד שני היא גם ככה תצטרך פסיכולוג כשהיא תגדל (כמו כל הילדים העתידיים שיהיו לי) אז למה להרוס לה את החיים עוד יותר?
בהתחלה פשוט ניסיתי לרפד את הרצפה בבית במזרונים ושמתי פוף גדול בתחילת המדרגות לקומה השנייה. 5 דקות שלא הסתכלתי, 5 דקות! וכל המזרונים היו בערימה אחת, הפוף מעליהם ועל כל המגדל הזה עומדת נויה ומתאמנת בקפיצת ראש כאילו היא מייקל פלפס באולימפיאדה. לפני שהתייאשתי, הבנתי שאני צריך לפנות למקום היחידי שיכול לעזור לי…גוגל.
במהלך החיפושים שלי אחרי אביזרים שיוכלו להשאיר את הצוציקית עם כל הגפיים שלמות, נתקלתי באתר בשם "בטיחותי". אני מודה שנשאבתי לתוכו לפרק זמן לא מבוטל ואני בטוח שזו לא הפעם האחרונה שאני נכנס אליו!

אם יש לכם רעיונות איך אפשר לשמור על הצוציקית שלמה וכתוצאה מכך למנוע ממנה לתבוע אותי בעתיד על רשלנות, אתם מוזמנים להגיד לי בתגובות פה למטה.
אני והחסכונות הכספיים העתידיים שלי נודה לכם.

3 מחשבות על “הילדה המהירה בעולם

  1. אולי לעטוף אותה בפצפצים יועיל?

    Liked by 1 person

  2. פינגבק: המתכון למשפחה מאוחדת | אבא בלאגן

כתיבת תגובה