אבא בלאגן

על פוסטים ממומנים, מזומנים ויושר אישי

2 תגובות

אני רוצה להסביר לכם מה הכוונה בפוסטים ממומנים ועל הדרך גם לעשות גילוי נאות בנוגע לבלוג.

מסתבר שיש אנשים שאוהבים את הכתיבה שלי. אני יודע, גם אותי זה מפליא.
למעשה, הם כל כך אוהבים אותו, שיש גופים מסחריים שונים שמוכנים לשלם כדי שאזכיר אותם בפוסטים שלי.
עכשיו, כסף זה לא דבר רע (במיוחד כשאני עובד סוציאלי וצריך למצוא דרכים יצירתיות להכניס כסף לחשבון) ולכן אני מוכן להשכיר את המקלדת שלי ולהזכיר את הגופים המסחריים אצלי בבלוג. הבעיה היא שאתם, הקוראים, מרגישים שזה בא על חשבונכם, ובצדק.
אי לכך החלטתי לצאת בכמה הצהרות:
אני אפרסם רק מוצרים שנראה לי שבאמת יכולים לעזור לכם. אם המוצר לא באמת טוב, לא אפרסם אותו בעד שום הון שבעולם. היושר האישי שלי שווה יותר מזה, אני מבטיח לכם.
כמו כן, אני לא יוצא בהצהרות מפוצצות לגבי טיבו של המוצר. אשתדל לתת סקירה שלו ולינק. סומך על יסודיותכם. קראו, חקרו ותחליטו לבד אם להשתמש במוצר.
קצת לגבי תהליך היצירה: אני מתייחס למוצר כהשראה. בדיוק כמו שאני מתייחס למילואים ולאירועים מחיי היום-יום.  המוצר רק מייצר תהליך שבו אני חושב על דברים ומשם הפוסט נכתב. הפוסט, כמו רוב הפוסטים שלי, יהיה משעשע, כנה ובשאיפה גם מעורר מחשבה.

אז איך תוכלו לדעת שמדובר בפוסט ממומן?

יש לי חלום. בחלומי אני נוסע עם הדוקטור, הצוציקית וכל בנדיט עתידי נוסף שיהיה לי, לראות משחק של מכבי חיפה באירופה (כזה אני, יש לי חלומות צנועים).
כל פוסט שיהיה ממומן בדרך כזו או אחרת, יתוייג ב"מכבי חיפה" והכנסותיו ילכו למימון החלום שלי.

עכשיו כשהמצפון שלי נקי, אנחנו יכולים להמשיך.

ותודה לאור "ניילון נצמד" לבו על ההשראה.

2 מחשבות על “על פוסטים ממומנים, מזומנים ויושר אישי

  1. אליסף, המצפון שלך עטוף עדיין בניילון, לפני שימוש 🙂

    אהבתי

כתיבת תגובה