אבא בלאגן

מדוע הקטנים תמיד סובלים?

השארת תגובה

אני רוצה לספר לכם סיפור אישי עם מוסר השכל בסופו.
מעשה שהיה כך היה…לפני מספר חודשים נסעתי למספר פגישות חשובות שהיו לי, החניתי את האוטו בכחול לבן והפעלתי סלופארק (אפליקציית חנייה). לצערי שכחתי אחרי 3 שעות לחדש את החנייה וכשחזרתי לאוטו גיליתי שקיבלתי דו"ח על סך 100 שקלים. נכון, זה לא סוף העולם אבל זה עדיין מעצבן ולכן חבר הציע לי לרשום מכתב שבו אני מבקש להמיר לי את הקנס לאזהרה.
כתבתי מכתב מרגש וביקשתי להתחשב בי אולם תופתעו (או לא), הבקשה שלי נדחתה.
אני זוכר שחשבתי לעצמי "מדוע האפליקציה מאפשרת חנייה רק ל3 שעות ולמה אין פתרון לעניין הזה?", אז זהו, מסבר שיש פתרון ואנחנו נגיע אליו בהמשך.


Patient-quotes.jpg

האזרח הקטן מול הרשויות הגדולות

לפני מספר שנים שוטרת עצרה אותי בטענה שחציתי קו הפרדה רצוף. לא עזרו הטענות שאני בחיים לא אעשה דבר כזה, היא עדיין רשמה לי דו"ח. אני זוכר את תחושת חוסר האונים ואת ההבנה שגם אם אלך לבית משפט, זאת מילה שלי מול מילה שלה.
המקרה שקרה עכשיו עם החנייה, גרם לי להיזכר במקרה עם השוטרת ובעוד כמה מקרים שבהם הרשויות התעמרו באזרח הקטן:

במקום השלישי: פקחים שחושבים שהם אלוהים ועושים מה שבא להם, ממש כמו במקרה הזה http://www.mynet.co.il/articles/1,7340,L-4021987,00.html. אמנם אתם יכולים לנסות לדבר איתם אבל קחו בחשבון שזה ירגיש כאילו אתם מדברים לקיר (ממש כמו בכותל).

shove it up your ass.jpg

תנסו לדבר עם פקח…בהצלחה!

 

במקום השני: עיריות שמעלימות אופניים לאזרחים תמימים.
תתארו לכם סיטואציה שבה אתם נוסעים על האופניים לפגישה או ארוחה, קושרים את האופניים וכשאתם חוזרים, אתם מגלים שהאופניים נעלמו! הגיוני שתחשבו שאיזה סודני לקח לכם את האופניים אבל תופתעו לגלות שהגנב או הגנבים במקרה הזה http://www.nrg.co.il/online/54/ART2/359/679.html הם עובדים של העירייה שאמורה לשמור עליכם.

גניבת אופניים.png

בכל מקרה אל תקלו עליהם…

ובמקום הראשון: עיריות שמנסות לעבוד עליכם בעיניים. אני ממליץ לכם לקחת כוס מים, לשבת על כסא ועל הדרך להגיד תודה שאתם לא תושבי העיר תל-אביב: http://news.walla.co.il/item/2613828.
פשוט מבחיל.

העבודה הכי מגעילה בעולם.jpg

הלוואי וזאת תהיה העבודה החדשה של אותם פקחים

הפתרון ומוסר ההשכל

זה ידוע ש(כמעט) בכל עיר יהיו אנשים שמנסים לעבוד עליכם, לתחמן אתכם וכן, גם לגנוב מכם כסף. נכון, ישנם מקרים של פקחים שסרחו או של עובדי עירייה שהחליטו לעגל את החוק לטובתם האישית, אולם כולנו מצפים מאנשים מסוימים להתנהג אחרת ולהגן עלינו, כמו למשל העירייה עצמה.
בתחילת הפוסט דיברתי על הבעיה של חנייה שמופסקת לאחר 3 שעות. מסתבר שסלופארק חשבו על פתרון, הארכת החניה אוטומטית על פי הצורך! פתרון פשוט שיכול פשוט לשמור עליכם מדו"חות ולחסוך לכם כסף (או בואו נהיה כנים, הוא היה יכול לחסוך לי הרבה כסף) ,אבל הרשויות בוחרות לחשוב על הכיס הגדול שלהן במקום על הכיס של האזרח ומתנגדות לו. ביזיון? בהחלט!
ברגעים כאלה, אני שמח שבעיר שלי (מעלה אדומים) אין את השטויות האלה של חנייה בתשלום. זה דבר שאם מישהו היה עושה אותו, הוא היה מעיק על התושבים והיה מכניס לו על הדרך הרבה הרבה הרבה הרבה מאוד כסף.
הומר חושב.jpg
כמעט שכחתי, הבטחתי לכם מוסר השכל.
מוסר ההשכל הוא שאל תאמינו לכל מי שאומר לכם שיש לו סיפור עם מוסר השכל, לפעמים הוא סתם רוצה שתקשיבו לו עד הסוף.


כתיבת תגובה