אבא בלאגן

מסריח מהראש

3 תגובות

אתם רציניים? שוב?? לא נמאס לכם מזה כבר???
אני לא מצליח להבין למה אלה שיושבים שם למעלה במגדל השן, חושבים שזה עובד יותר טוב אם רומסים אוכלוסייה שלמה על הדרך? למה הם לא מתרכזים בחיובי ומתעקשים להתרכז בשלילי? ולמה לעזאזל הם חושבים שאם הם יזלזלו בנו – זה יגרום לנו לעשות את הדבר האחרון שהם רוצים וזה לרוץ ולקנות את המוצר שלהם??

אם אתם עוד לא יודעים על מה אני מדבר אז בבקשה:

 

אני לא קופירייטר ולא מתיימר להיות כזה, אבל תגידו לי אתם אם הפרסומת הזאת גורמת לכם לרצות לקנות את המוצר. הפרסומת פוגעת באבות, מנציחה סטריאוטיפים (גם על אבות וגם על אמהות) ולפי דעתי מי שיצר את הפרסומת הזאת ומי שאישר אותה, צריכים איזו סטירת התעוררות ודחוף (לא באופן פיזי, אין צורך להתקשר למשטרה).
וזה לא משנה אם אתם אבות, אמהות, הורים בפוטנציה או שאתמול חגגתם בר מצווה – זהו סטריאוטיפ מטומטם שפוגע בכולנו ,עכשיו או בעתיד.

אבל חכו רגע… כשאני חושב על זה לעומק בתכל'ס זה רעיון גאוני! הם בעצם אומרים: בואו נמכור מוצרים שפונים גם לאבות וגם לאמהות אבל נצחק על האבות ונזלזל בהם על הדרך, זה בדוק יגרום להם לקנות את המוצר! מה,לא? מוזר…
ופה זה לא נגמר. "חוגלה קימברלי" שהמותגים האגיס וטיטולים שייכים לה, ניסתה לעשות שרירים מול המותג של לייף והוציאה את התגובה הבאה: "כידוע אנו מובילים את השוק עם המותגים האגיס וטיטולים ובעצם מאפשרים לאמהות בחירה בין שני מותגים מצוינים ברמות מחיר שונות".
מאפשרים לאמהות בחירה? ואיפה האבות בכל הסיפור?? כנראה שאני בתור אבא, פשוט לא אמור לבחור. ואם במקרה יצא שאני בסופר פארם (במקרה כמובן) ואני צריך לקנות לנויה חיתולים, אני פשוט לא אבחר והיא תלך בלי…
רגע, לא הייתה פעם להאגיס פרסומת כזאת? "האגיס נטורל, האגיס נטורל…"

ודבר אחרון- אני מחפש את זהבה, אז אם מישהו רואה אותה שישאל אותה מי נגע לי בדייסה, תודה.

אבא דוב.

 

עוד דעות מעניינות של אבות בנושא:

עמרי אימבר, אתר 'אבהות ישראל' – הטיטול שהילדים שלי לא ילבשו
יואב כהן-מלמד, 'תחתית החבית' – חיתול מסריח…ולא מקקי
יואב מורן, 'במבה ביסלי' – תפסיקו להתייחס אלינו כמו לזבל
עמירם בניון – 'I-Dad', גול עצמי
אילן שיינפלד, 'אבא קמותיים' – חרא של חיתול, התחרות של הרשתות בספקיהן, תרבות הקופונים ועוד כמה דברים.
עומר להט, 'על כוס קפה' – החיתול החדש לא מריח טוב

3 מחשבות על “מסריח מהראש

  1. פינגבק: הטיטול שהילדים שלי לא ילבשו. - אבהות ישראלית

  2. פינגבק: חיתול מסריח…ולא מקקי | תחתית החבית

  3. פינגבק: החיתול החדש לא מריח טוב | על כוס קפה | The Cappuccino

כתיבת תגובה