אבא בלאגן

על הורים יותר טובים ועובדים סוציאליים

4 תגובות

אם אתם הורים, בטח יצא לכם כבר להיתקל יותר מפעם אחת בכל אותם "הורים עילאיים ומתנשאים" שבטוחים שהדבר שאתם עושים כרגע לילד, דופק אותו לכל החיים… זה לא משנה אם הפלתם את הילד על הראש, לא קינחתם לו את האף או פשוט קינחתם לו את האף אבל נגד כיוון התנועה, מבחינתם אתם צריכים לשבת מאחורי סורג ובריח.
מכירים את ההורים האלה? מעצבנים, נכון? אז נעים להכיר. אליסף – הורה מעצבן.

 

i'm better than you

זה לא שאני יותר טוב ממך, פשוט…

אני יותר טוב משאר ההורים.
את המחשבה הזאת הייתי חושב לעיתים קרובות ועוד לפני שנהפכתי לאבא. אני זוכר שכשהייתי נמצא בסופר ורואה ילד בוכה ומשתולל על הרצפה, ישר הייתי חושב שמשהו לא בסדר עם ההורים שלו ואיזה מסכן הילד שהוא הגיע למצב הזה. אני זוכר שכשהייתי רואה הורה צועק על הילד שלו ברחוב, ישר הייתי מרחם על הילד. וגם על ההורה.

אני מתנשא.
אני יודע שאני מתנשא ואני בסדר עם זה.
יש לי שאלה אליכם. אתם אוהבים ללכת למסעדות? ברור שכן, כולנו אוהבים… ומה היה קורה אם הייתם עובדים בתור פקחי תברואה במסעדות? מה היה קורה אם העבודה שלכם הייתה למצוא את כל הבעיות, ההזנחות, הגועל וליקויי התברואה שיש במסעדות? עדיין הייתם נהנים ללכת למסעדות??
אני עובד סוציאלי. במהלך הלימודים שלי ראיתי מקרים ארורים של הזנחה של ילדים. ראיתי ושמעתי על מקרים שיגרמו לכם (לי) לרעוד ולא לישון בלילה. עובדים סוציאליים רואים בין היתר את כל הבעיות, ההזנחות, הגועל והליקויים שיש להורים. פלא שאני רואה בכל ילד קורבן פוטנציאלי ובכל הורה פוגע פוטנציאלי?

אני יותר טוב משאר ההורים ואני מתנשא על שאר ההורים.
אני לא עושה את זה כי אני אדם רע. אני עושה את זה כי אני יודע מה הגרוע ביותר שיכול לקרות ואני עושה את כל מה שביכולתי כדי שלילדים שלי זה לא יקרה. מבחינתי, זה כבר הופך אותי להורה יותר טוב מרוב ההורים. זה מפריע לכם? תפתחו טלוויזיה, תקראו עיתון, תקשיבו לרדיו. אחרי שתעשו את זה, גם אתם תחשבו שאתם יותר טובים.

 

4 מחשבות על “על הורים יותר טובים ועובדים סוציאליים

  1. אני מזדהה לגמרי עם מה שכתבת, אבל מהכוון של טיפול בזוגות והורים לילדים. אלוהים אדירים, מה שיש שם בחוץ.
    ד"א: אתה יותר טוב כאבא לילדים שלך, מהסיבה הפשוטה שההורים של הילדים שלך יודעים הכי טוב מה נכון עבורם.
    גם אני מתנשא, בוא תראה:
    http://wp.me/p4g3Ot-5G

    אהבתי

כתיבת תגובה