אבא בלאגן

עין תחת עין

2 תגובות

כולנו היינו עדים לאחרונה להתנהגות המבישה של הישראלים בטיסה לורנה או בהתפרעות במלון באילת. אני לא יודע מה אתכם, אבל הדבר הראשון שעלה לי לראש כשראיתי את הדברים האלה, זה שהם פשוט מתנהגים כמו ילדים קטנים בטנטרום (התקפי זעם של ילדים).

שהגן יבוא לפה
מבחינתי, מבוגרים או ילדים, זה לא באמת משנה- התנהגות מביישת היא התנהגות מביישת. ההבדל היחידי הוא שלילדים יש תירוץ, כי הם ילדים (תירוץ שעובד להם כמעט כל פעם מחדש). אז מה כן אפשר לעשות כשרואים התנהגות מביישת? מכיוון שלהתערב כבר נהיה די מסוכן היום, אז אני חושב שעין תחת עין זו התשובה הכי טובה. נגיד וראיתם אדם שחונה בחניית נכים, דבר ראשון לכו ותגידו לו את זה בצורה יפה. אני פעם אחת חניתי בטעות בחניית נכים (נשבע לכם שזה היה בטעות) ומישהו בא ואמר לי את זה. מהר מאוד הזזתי את הרכב והודיתי לו, גם כי תפסתי בטעות חנייה של נכה וגם (ובואו נודה באמת) בגלל שלשלם את הקנס לא היה מעלה לי חיוך על הפנים בלשון המעטה…
אתם בטח שואלים את עצמכם מה קורה במידה ואותו אדם שהערתם לו, ממשיך לחנות בחניית נכים ושם עליכם ***? טוב, במקרה כזה יש רק אופציה אחת- תפנצ'רו לו 2 גלגלים (אחרי שהוא ילך, לא לידו). אם הוא חונה בחנייה של נכים, אז מגיע לו שירגיש איך זה להיות מוגבל מבחינת ניידות. אני תמיד מסתובב עם סכין בתיק שלי. מה זאת אומרת בשביל מה? בשביל לקלף תפוזים, לא?

יש לכם עוד רעיונות איך להפסיק את ההתנהגויות האלו? חושבים שהרעיון שלי גרוע? (תיזהרו יש לי סכין).
מוזמנים לכתוב זאת בתגובות. התגובה הטובה ביותר תזכה את בעליה בתפוז מקולף.

2 מחשבות על “עין תחת עין

  1. ואני עוד חשבתי שהתכוונת לקרוא לניידת.. הרי תמיד אפשר להתלונן על אנשים כאלה
    ולהתחיל ממזמן לחנך אנשים (או לפחות ילדים) להתנהגות ראויה
    את התפוז אתה תביא עד לבסיס? 🙂

    אהבתי

כתיבת תגובה